tidaholm snart

nu blir de tidaholm snart med ullis och emma. :) jag längtar, ska bli skönt att få komma ifrån gbo ett tag! jag är så trött på den här byn så de är inte sant.
och jag orkar verkligen inte med allt nu käns de som, bara gnäll å tjaffs från alla håll å kanter. jag vill bo i en egne lägenhet, SJÄLV! inte en enda kotte ska få komma och störa mig å klaga. ja de ska ja fan göra. får väl skaffa ett jobb, kan ju inte vara så svårt. ne usch va trött jag blir.

igår sökte jag gymnasie också,
1: frisör H-bo
2: spa och hudvårdsterapeut västerås
3: hundsport forshaga
4: trä och design
5: omvårdnad

får se va man kommer in på, men jag som är så dum åkte ju hem tidigare idag och glömde lämna lappen! hoppas de går att lämna i mån, eller att ja kommer ihåg de rättare sagt. annars är de kööört..


nu ska jag tjata lite på far att vi ska sätta ihop min garderob som har stått i förpackningen i över två veckor. vi är sega, eller han..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0