utan mobil

jätte kul, i morse fungerade min mobil som vanligt, sen ca en timme efter skulle jag gå in på mitt rum och hämta den och då va den sten död! och jag hade inte ens gjort nått med den. usch va sur jag blir. så nu sitter jag och kollar på mobiler på nätet, men jag har ju fan inte pengar heller till å köpa nån, och dessutom så har vi tuusen telefoner här hemma, men några av dom finns det ingen laddare till, nån annan är operatörslåst, några har vi slarvat bort battrina till. fyfan..

kom hem för ett tag sen, va ut med valle i skogen och gick. så nu sitter jag här och fryser. ska väl träffa ullis och emma sen för att prata lite och tidaholm och beställa tågbiljetter :)

hejs

Kommentarer
Postat av: Anonym

ring mig runt kl 15.45 , ring hem till victor inte på mig mobil ,

2009-01-23 @ 13:01:24
URL: http://ullisnorberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0