allting

nu har jag äntligen tagit mig tid att skriva lite, jag har haft lite fullt upp.
kan ju sammanfatta peace and love som sämst. de sög verkligen. kan ju bero på att jag bara va där i två dagar, och att jag bara såg lars winnerbäck när de fanns massa andra man vela se också. så nej aldrig mer peace and love.
iaf, på onsdagen och torsdagen va ja där, fredagen va ja DÄR men jag åkte bara runt i en bil, dumt nog. lördagen va de big lake run. de va nog de enda som va bra tror ja, opch ja full, full full full. de är fan illa.. men vafan ska man göra när man är deprimerad och har tråkigast i hela världen!? ne  precis.
sen på måndagen va jag mamma malin och mormor på kryssning, vi såg färjan håkan. jipppie, ne inte så mycke å hurra för, de va mest mamma som vart glad. men de va faktiskt trevliogt, vart onödigt mycke mat och onödigt mycke godis. haha. men de är ju inte ofta man är på kryssning.
ne, där skrev ja en jätte elak sak om en person, men fick lov att ta bort den för ja fick lite dåligt samvete. mend e va skönt å skriva de iaf :D haha.
jag har några sköna bilder från alla dagarna, men orkar ju inte lägga upp på grund att en cp dator. tar 100 år att ladda upp en bild.
aja hejdåra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0