Baksmällan

Nu kom jag precis hem da. Först i morse så vaknade ja upp bakfull å jävlig, sen åkte ja iväg till Borlänge och träffade Dennis, vart en snabbis bara men lika trevligt för de :)
Efter de så åkte ja hem till Ullis och träffade henne och Emma, vi kollade på Baksmällan och tjockade oss med chips och dipp. Och nu sitter jag här helt själv för pappa jävel har åkt till Rättvik! men snart är de min tur också :)

Är de nån som har tänkt på att jag skriver med stor bokstav efter punkt!? För tydligen så va de nått ja skulle börja göra, enligt en liten nisse som kallas Dennis. Så ja får väl ta å göra som han säger då så blir nog alla nöjda å glada :) Hehe!

Nu funderar ja på å sätta på en film, eller kanske Svensson Svensson. fåse da :)
Hujt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0