blogg helvete

de här sög ju verkligen. varför kan inte jag göra en snygg blogg för. haha! jag har iaf lyckats få bort den fula klockan, och den fuula musikspelaren. så långt gick de bra, men sen skulle ja in med en bild, jovisst! bra jobbar sandra! (Y) ja ska väl jävlas med det här ett tag till, tills jag blir så förbannad så ja får lov att gå från datorn så inte musen och tangentbordet åker i golvet, för de vill vi ju inte =)
aja, lördag är bokad för erika, popcorn och fucking åmål! de blir super mys!
nu ska ja nog ta en kik på telefoner, för de är nått jag verkligen behöver. kul att man har pengar liksom =) wiiiie...


åååh jag blir så glaad! jag hittade en gammal skiva med masa bilder från peters dator, det är bilder från bråviken, kolmården, älvdalen, classic car week 06 (som va absolut bäst! ) konfirmations resan och massssaaa gammla fest bilder och bilder från bjursås skolan! sånt som man inte sätt på hur länge som helst! så kul! :) men eftersom min dator är cp så blir de inge bilder. får bli en snyging bild på erika bara. :D 
blubb blubb.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0