borlänge

då va man påväg till borlänge snart igen da. och livet leeeeker. i love it :) superduper bästa milla ska med också, kan de bli bättre? precis.
ganska stressig dag, och jag va väl inte på topp just, efter några glas vin och två super dåliga skräckfilmer igår. men mys som bara den =) nu går bussen om exakt 30 minuter och jag ska väl se till å få med mig alla grejer jag ska ha med. kan ju vara bra. lite arg är ja faktiskt på att de går så dåligt med bussar till och från grycksbo, undra varför liksom? hmm.
nästa helg gör iaf pappa premiär med amazonen, och alla vet väl att han kommer vinna, de är klart ;) dragrace i borlänge, jipppiee :) efter de är de bara classic car week som väntar, sen är ja nöjd! :) hiohoo..
puss


bara för att jag vill dit igeeen!! ååååh.



haha gummibåt runt ön, . fan vilka minnen, ja är glad att ja fick några glada minnen med dig iaf, för nu är du bara en truttig sur gubbe. :) hehe..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0