Classic car week!!!

nu sitter jag och pratar med sabina på msn om förra årets classic car week. och faaaaan va jag börja längta nu! de är fan de bästa på heeela sommaren!  öl, bilar, myyyycke folk, nattbad, och promenad på långbryggan! BÄST BÄST BÄÄÄÄST! och sabina vill vara där med mig detta år också, ännu bättre! :) sen ska ullis vara med på tisdagen också! åååh, de kommer bli så kul detta år känner ja på mig!
ja ska nog leta på lite bilder från några år som jag kan lägga uppoch drömmamig tillbaka :)

06



















Classic car week 2006, DET kan man kalla minnen. Nått jag aldrig kommer glömma.


men detta år ska vi skapa nya minnen, för ja tror verkligen på de här året! det kan ju inte bli bättre än bäst när man är med dom bästa!! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0