cruuusing

det vart att åka till säter på crusing igår , riktigt kul, massor med fina bilar och mycke folk! hur skönt som helst att vara nykter också. sen körde ja ju tobbes finfina jaguar =) happy! min första crusing som jag kör då :D haha. fler blir de(Y)
när vi kom hem så vart de att festa festa, i lekstugan :D haha! men de va supermysigt, massor med ljus och mycke ljud! jag milla jennifer tobbe och göte :) kul va de. men jobbigt att man inte kom i säng förens vid 6, och vaknade nyss. hmm.
ikväll får vi se vad som händer, men om allting går som planerat så ska jag till ullis och spela guitar hero, kolla på film och äta popcorn :)

nu lär ja fixa lite kaffe så jag vaknar till.
hade
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0