daizoo





It's like I'm the one
You love to hate


de är konstigt hur en låt kan passa in SÅÅ perfekt på en person, helt sjukt.
iaf så vart de ännu en mysig kväll igår, guitar hero och film. kan de bli bättre? =)
men nu åker söt bort och lämnar mig här, men ja ska nog klara mig, får man väl hoppas :)
dansbandveckan denna vecka juu! är de ingen som ska dit ? jag vill jag vill!!!
ja tycker att den här sommaren suger ganska hårt faktiskt, eller ja. ibland är den väl bra. haha men, jag vill booort! jag vill inte sitta i grycksbo, jag vill åka iväg med husvagnen på nå kul och stanna där ett tag, känns så jävla meningslöst att sitta här å ruttna, eller va säger ni, grycksbo folk ? :) haha, allvarligt så kan de ju inte vara nån som vill sitta här hela sommaren. de hoppas ja inte .. men ja, de blir väl leksand sommarland med ullis viktor och fler nångång. då har man kul en dag sen kommer man hem till skiten igen. sen är de ju classic också, sommarens höjdpunkt, roligt att vi ska flytta den helgen liksom! åååh.. ja får se till att lösa de på nå vis. där ska ja fan vara heela veckan, vare sig pappa har husvagnen där eller inte. för de missar ja då INTE!
sen blir de väl ien till tatuering snart också hoppas vi på, jag och ullis :) men blir väl bara namnet nere på fotleden, sen funderar ja på å göra en sol runt "fotknölen" också.. de blir skoj.
ne nu märker ni att ja har ap tråkigt, hur som helst så är daizo hemma nu, äntligen! och de blir en riktigt lång och skön skogspromenad i morgon! :)

nu ska ja se stora byggslaget ..
hujt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0