Forshaga!!?

jo de vart att åka in till falun igår en sväng. måste säga att de va sjuuuukt mycke bilar! snygga bilar också.. men ja hela kvällen vart väl inte som jag hade tänkt mig, va ju meningen ja skulle träffa några kompisar där, men ne dom vela ¨åka bil så. ja fick väl stå å kika på bilar med tobbe och snacka lite skit. men de va också trevligt..

nu ringde dom nyss från Forshaga igen också, jag måste bestämma mig idag om ja ska gå där eller inte! fan ja bli galen! jag vet inte alls hur ja ska göra :S de va typ lika långt dit som till sthlm, de är ju inte lika långt som värnamo direkt men ändå.. aja ja får ta å bestämma mig så skriver ja väl sen om hur de blev.
nu ska ja dricka upp mitt kaffe sen ska ja ut å promenera.
hujt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0