Hemma

igår kom jag hem, pappa tog hem husvagnen också så de blir inge mer sova i rättvik! men de har vart superkul! ja åkte upp i Söndags och egentligen tänkte ja att jag skulle hem på måndagen men så vart de ju inte.
Vi kan ju säga att de vart fest, träffa vänner, och nya vänner. fest, fest och fest. sen lite mer fest. haha! men kul va de, i tisdags va de cruising och ullis kom och sov med mig. men de vart mer långbrygga än rättvik, menmen. 
igår va ja dåligare än ja brukar vara, fyfan för sprit. de va sista gången.
och idag vaknade ja halv 7 så nu är ja trött, men vid 1 så åker jag och ullis till stan, sen blir de bjurs och sen borlänge tror ja :)
de väsrat är att ja inte hade med min kamera så ja har inga bilder, men ullis tog några i tisdags så ja ska sno dom av henne idag :)
nu ska ja platta håret, sminka och fixa lite ..

herrååå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0