klänningen!

jahapp, då ska ja tala om va jag har gjort idag. ja va in till stan med mamma en sväng, till ÖB och ica maxi. efetr de så åkte vi hem till mormor för ja skulle sy om några klänningar, eller ja, sy om och sy om et ja inte, ja skulle fixa dom iaf! en klänning som jag har haft as länge skulle ja sy upp, ganska mycke, så den sluta strax ovanför knäna. också skulle ja sy på axelband, och ja vart riktigt nöjd! :) och medan jag ändå höll på så sydde ja upp pappas gardiner han har i köket, annars skulle väl aldrig de bli gjort ;) sen fixade ja några andra klänningar också :)
och idag längtar jag ännu mer tills nästa vecka! snart spricker ja, nu är de endast 6 dagar kvar! de är inte länge  :)

nu såg ja också att ja glömde pappas gardiner hos mormor. :S typiskt också! aja

nu blir de en by promenad snart sen hem och kolla på film!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0