nått att längta till... ?

då va man hemma i grycksbo igen, ja trodde ja vela hem men nu är ja inte lika säker längre, känns bara deprimerande att sitta här å uggla... kul också att man kommer hem klockan halv 6 och inte har ätit nå, också finns de inte ett skit hemma att äta. vem orkar sitta och proppa i sig mackor, ne inte jag. tur att min sigge har saknat mig iaf..
hur som helst så tycker ja helgen har varit toppen, mycke soffa och slöande. men de måste man ju också ibland, en hel helg från grycksbo va länge sen, och de va nått ja verkligen behövde känner ja.
ne nu ska ja rycka upp mig lite, skicka ett mess till åse och fråga om dom är på byn, för ja vill ha hem min daaaizo! så ja kan ta en långpromenad i skogen. bättre finns inte.
tack för helgen!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0