nyvaken å jävlig

faan va trött jag är, somnade väl vid halv 3 inatt, så tänkte ja att jag skulle upp i tid idag så ja ställde klockan på 07.30, men då orkade ja inte gå upp, så de blev 08.00, sen 08.30, 09.00, 09.30, 10.00.. haha! så nu sitter jag här å fryser och har nyss druckit en kropp kaffe, behövs nog en till.
Idag ska min daizo kommer, SKA! var ju meningen att han skulle komma hem i måndags men det va tydligen nån som inte vela de, Hmm. ;S
aja, i morgon ska iaf pappa köra upp husvagnen till rättvik, ja fundera på att bo där ons-tor-fre. Det skulle vara skönt, och förhoppningsvis så får ja sällskap fre-lör. :)
ne nu ska ja ta å göra nå vettigt..
Huujt

   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0