R-R-R-RÄTVIIIIIIIK!!!!!!

äntligen äntligen äntligen!!! nu är de dags. och jag är taggad som faaaaan! nu blir de till och med sol! jag bär fan lycka me mig tror ja, iaf just nu. nu har jag dragit i mig några grogg och väntar bara på att hanna och milla ska höra av sig! sen ska vi sätta upp ett jävlatält, de va väl mindre kul, de är väl negrernas jobb, ja vi får väl ta och leta upp nån när vi är där, inte för att ja tror att de finns nån . men jajaa.
men de blir bärs bärs ikväll, musik bilar och rättvik, fyfan, KAN DE BLI BÄTTRE!?  och nu menar ja de verkligen. de är verkligen de här man längtar efter heeela året.
och de kommer bli kanon. tänk att de här är första dagen ja åker dit och ja är så jävla super duper happy! och de är BARA första dagen! ojoj, ja undrar hur de här ska sluta :D

jag har typ packat i flera timmar, nu är ja klar ia, hoppas ja. men  nått lär ja väl glömt.
synd att inte min älsklings sötnos tycker om bilar och öl, för då hade de vart ännu bättre, men men. :)
tisdag är de cruising, men de visste väl alla redan. ojoj!

ne nu ska ja ta å kika så allt är med, lyssna på lite eddie och njuuuuuta av liver helt enkelt :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0