trött!

ååå va jag är trött! och har tråkigt som satan.
jag bara väntar på att klockan ska bli 21.00 så ja kan se världens bästa film, Walk the line :) bättre film finns inte..
iaf så va jag och ullis ute i skogen förut, vi plockade lite blåbär också, för vi har hittat ett kanon ställe :D de blir nog att gå dit nån dag i veckan också och plocka så vi kan göra en paaaj :) så nu blir de mkölk och blåbär snart :D
jag sitter och funderar på om jag ska färga mitt hår, antingen bruna slingor eller att ja färgar hela håret lite mörkare, typ mellanblond, som lindsay lohan på denna bild. de skulle nog bli fint tror ja, med hårförlängning också :) ja ska fundera på de! :)


va tycks ?


<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0