åååååh, de är sommar!

ja jag vill ha sommar, sitter och lyssnar på ronny å ragge-de é sommar, faaaan va jag vill ha sommar! de är helst sjukt!
sen tycker jag att alla jävla ruk knullare i falun kan ta å lägga ner, speciellt en jävligt ful och äcklig sak som går där inne och verkligen tigger om de, "jag ska knulla dig med en kniv", vilken normal människa säger så!? om du så som skriver ett enda sms till min syster så blir de fan inte roligt kan ja lova dig, hur gammal är du? typ 14? ne jag vet fan inte, men du beter dig som en jävla 8 åring iaf (8 åring?)  jag tror alla fattar vem jag pratar om, de är inte så svårt att inte märka dig,  och med solglasögon när det inte ens är sol, hallå? det heter SOLglasögon, det är meningen att man ska skydda ögonen när det är sol, och inte när de är moln ute. äh lägg ner för fan.. du har inget att komma med ändå..
orkar verkligen inte vara förbannad  nu, men folk som bara snackar skit och kan sitta vid datorn och telefonen och vara skit kaxiga sen när de väl kommer till kritan så säger dom inte ett jävla skit, de är så jävla töntigt så de är inte sant, jag HATAR verkligen folk som ska sitta vid datorn och skriva massa skit, då kan dom ta de mellan 4 ögon istället, sen dom som lägger ut HELA sitt jävla liv på bilddagboken! jag fattar fan inte de, hur kan man vela sitta och skriva " åå nu har jag och min pojkvän bråkar om , blablabla" angår det nån annan !? neeej! men ändå så finns det så sjukt rubbade människor som mgör de, vem faaan bryr sig!!?? inte jag iaf! det är så jävla omoget!

nu ska ja dricka grogg och vara lite sur. hejdå

Kommentarer
Postat av: sandra dosenius:D

Jag brukar skriva ganska mycket om mitt liv på bilddagboken. men det är för att det är väldigt skönt att bara skriva av sig ibland när man inte mår bra. men men jag saknar dig sandra:(<3 fast jag kommer förmodligen till skolan på tisdag:D

2009-03-28 @ 21:30:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0