aah visst

eet rent helvete, de är grycksbo! de måste ju vara nå fel på grycksbo och alla som bor här, då även mig. jag tror att man blir precis sådär om man bor i grycksbo, man liksom dras med alla. varför flyttade jag från värnamo ? bra fråga!
aja, nu ska jag snart färga håret på syster, sen ska jag åka till nån loppis med mamma och mormor, verkligen superkul! äääh. vet inte vad jag ska säga, ingen tror på mig. därför ska ja flytta härifrån får väl skita i skolan och försöka söka så många jobb jag bara kan! de är fan min skräck att bli kvar här och bli lika rubbade som dom är här..
pratade med monica i telefon igår, och de kändes skönt å prata lite.
aja, hejdå

Kommentarer
Postat av: Monica

Jag tror på dej gumman. Skit i dom vill dom bråka så låt dom. puss <3

2009-03-16 @ 13:54:13
Postat av: Anonym

hej sötsandra! jag finns alltid om du vill prata och det vet du! <3

2009-03-16 @ 18:20:45
Postat av: sandra

hej sötsandra! jag finns alltid om du vill prata och det vet du! <3

2009-03-16 @ 18:22:32
Postat av: Emma

Äntligen någon som tycker samma som mej om grycksbo! jag hoppas iaf inte du är sur på mej. Vad är det som har hänt igentlign? :O <3

2009-03-16 @ 18:45:10
URL: http://ullissyster.blogg.se/
Postat av: sandra

hej sötsandra! jag finns alltid om du vill prata och det vet du! <3

2009-03-18 @ 19:59:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0