bio igår

igår va jag och peter på Bio .:) vi kollade på män som hatar kvinnor, och de va då den bästa film jag sätt på länge! absolut sevärd. se den!! fast den va ganska lång, ca 2 ½ timme, men de gjkorde absolut ingenting. fullsatt på bion va det också. :) hihi,
lugn helg, och de va sköönt. fastän man skulle velat hitta på nått kul så va de superskönt :) blir nog lugnt nästa helg också skulle jag tro, om de inte händer nått kul, fast de gör de ju aldrig i gbo så jag ska väl inte hoppas på för mycket.
nu sitter jag i skolan och har ingenting att göra, min lärare skulle komma och kolla på nått jag skrivit men hon kommer ju aldrig, så är de.
idag ska jag nog träna, de behövs, för helgen har verkligen varit en tjockis hels, popcorn och godis, hihi.
ett plus är att peter är söt. :)
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0