..........

underbart väder idag! och va gör man ? jo ligger inne i soffan hela jävla dagen. för de är ju så jävla kul att gå ut just nu, fan att alla ska snacka så jävla mycket. blir galen på det här snart. spelar ingen roll vad jag säger för alla har ju sin egen uppfattning om allt. så sluta fråga mig massa saker!!!! tro vafan ni vill, jag orkar inte bry mig. ska ändå bort härifrån så då blir ni säkert nöjda. dra åt skogen med allt! kanske ska flytta till värnamo igen, ja de skulle då vara bättre. fan va jag ångrar att jag flyttade däifrån. där va då folket normala iaf.
ni kommer då inte kunna ringa mig nå mer, för i morgon byter jag nummer, och jag ger bara ut de till som jag VILL ska ha mitt nummer. och de beror inte bara på er, utan massa annat också.

ne bort med gbo!  jävla skit ställe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0