...

tråkig dag, tråkigt väder! jag vill bara ha sommar nu! fan va jag längtar!
va i skolan idag, känns ganska onödigt att gå dit när man börjar 09.10 och slutar 12.00, men men. söt peter körde in  mig till skolan i more så jag fick sova ända till 8 ! :) snäll är han. Puss. efter skolan åkte jag och tränade en sväng, men de vart inte nå länge för jag hade lovat marcus att gå på stan med han medans han hittade nå kläder, men då träffade vi hans mamma och då tog jag 2 bussen hem. träffade gustaf och henrik på bussen, och gustaf är sig lik, lika knäpp som förut. haha.
fåse om min köra fader är snäll och ger mig lite pengar så jag kan åka till kupolen med sabina sen .:) hoppas, måste verkligen ha lite nya kläder.
nu ska ja städa lite sen platta hååret!
bild på nya löshåret! :) happy!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0