...

man blir fan deppig av de här skitvädret! va ut och gick med mamma förut och ja va pissblöt när jag kom tillbaka! skit, nu ska de bli våår! de är trisst..
de vart en trevlig kväll igår, jag och ullis bastade och kollade på lets dance, mys..
vi får se vad som händer sen.
haha, de är ju skrattretande hur vissa folk orkar hålla på! jag fattar fan inte, och vuxna jävla människor som beter sig som tre åringar förfan, stackars människor säger ja bara.

min omr fyller år på måndag och jag har inga pengar att köpa nått till henne, så jag har suttit här å fixat lite med bilder på valle och på mig och malin som jag tänkte skriva ut i fotopapper och sedan sätta i en ram och ge till henne, då måste hon ju bli glad. ;)






hehe, de får duga iaf!


Kommentarer
Postat av: monica

Jag tror hon blir gladare för de än om du skulle köpa något:D kram

2009-03-30 @ 10:38:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0