...

skaplig dag, va i i skolan, va på nån föreläsning på förmiddagen som faktiskt va ganska intressant, handlade om reklam och och hur man ska tänka när man handlar vissa saker och vilka konsekvenser det kan ge. nått som är bra att veta, och direkt efter de så går jag och handlar ett line som jag igentligen inte hade råf me, visst de va inge dyrt men jag har inge mycket pengar denna månad, fick bara 800 av studiebidraget, men de vart iaf ett betty boop linne, like it..
sen när jag kom hem så åkte jag och pappa till lager 157 för jag skulle köpa ett par jeans som verkligen behövs, men hitta jag några, nej klart jag inte gjorde. men pappa som aldrig handlar kläder hittade visst mycket, typiskt. sen va vi in på scorett för jag behöver också ett par skor,men hitta ja några, nee.. men pappa han köper två par skor. hahaha.. sur  blev ja. men funderar på att köpa ett par skor jag hittade på åhlens idag när jag och sandra va på stan, helt vanliga tygskor, orkar inte gå runt i stora gympaskor, och nu är ju somaren påväg så de är god tid att köpa ett par bra skor.
sen vart de en promenix med peter i skogen, mycke prat, å allt snurrar i mitt huvud. sen andra avenyn som va väldigt efterlängtat, tycker de fortfarande ska gå tre gånger i veckan, vem orkar sitta och vänta i en vecka liksom..

hejdåå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0