grattis mor

idag fyller min mamma år, och jag har inga pengar, fortfarande, men jag köpte nå konstigt te på indiska, sen skrev jag ut dom där bilderna jag berättade om..
slutade klockan 12 i skolan idag, då gick jag först och tränade sen följde jag med ullis till frisörtekniska för hon skulle sitta modell.. å ja, fin frisyr, eller ganska fin iaf.
 nu ska jag snart åka ner till vippan, jipie!? åååh, blir galen. men så är livet.

haha jag kom på en superkul sak när jag kollade på lotta på bråkmakargatan med pappa, då säger dom ju "fru'" också nå namn, då skulle jag lista ut va de blev om man tog pappas namn, fast herr. haha! HERR NILSSON!  hahaha. allvarligt, de ÄR kul!




 fint så. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0