happy

bra dag, allting är bäst. inge skola, tova ringde men ja sa att jag bara inte orkade. har ju knappt sovit nått inatt heller. sigge flyttade hem till pappa igår också och än så länge så går de bra, men han är skit rädd för evert, haha. bara han ser evert så hoppar han till och springer iväg, fastän evert inte bryr sig ett skit om han . xD
pappa kom hem inatt vid 4 nån gång, och sigge började prata som fan så ja vaknade, han är så söt! min älskling.

fyfan va pepp jag är på att börja träna nu, i morgon ska jag till må bättre och prata med dom och dom ska visa mig runt, sen ska jag och sabina på spinning på kvällen, KUL! bara pappa vill betala, men de gör han nog . ;) ååå, ja är så glad. glad glad glad.!   :D ut och gå snart..
 Hade bra! Pussssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0