lars kristerz

Peter hr brännt en skiva med lars kristerz till pappa så nu sitter jag och lyssnar på dom, superbra är dom också.. Sandra betyder hjältinna, kom ihåg de! haha, hittaed en gammal mugg i skåpet här hemma hos pappa, och på den stog de att sandra betyder hjältinna, vart lite glad när jag såg den faktiskt. så nu är jag jätte mallig varje gång jag dricker kaffe :D har städat mitt rum faktiskt, och i köket har jag också städat för där såg de föjävligt ut, blir så när gubbar super, fy så ser det inte ens ut när jag festat :D hehe, nästan inte lika illa iaf.. men nu är de snyggt och fint, å pappa bara sover. gubbfis. nå jävla fel är de på våran dator också så jag kan inte gå in på bilddagboken, inte msn och inte facebook! sen är de nå fel härinne på bloggen också så jag kan inte lägga upp nå bilder! skitdator!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0