lördagen

i lördags va jag in till stan med ullis en sväng för att köpa lite kläder innför kvällen, det vart en kvart kjol med vita prickar och en svart tröja till det. sen vart de att gå till sabina och äta good tackos, sen börja dricka och festa! och riktigt kul hade vi, även fast de vart ganska mycket dramatik, men de är sånt som händer. och enligt dig så är ju allting mitt fel, ja bara för att jag drack. tss, hade inte spelat nån roll om ja vart nykter heller. men tro vad du vill, sen ska inte du säga så mycket för du är inte så mycket bättre du heller. aja, de va iaf en mycket lyckad kväll och hoppas jag inte förstörde för mycket för dig sabina.
nu kom jag nyss hem, har vart  ut och gått i skogen med ullis och hundarna. mys. sen blir det att åka in till stan och träna med binus. får se hur de går, vi ska boxas. xD hehe..
hoppas de blir ullis på fredag, nästan alla ska ju på gymnasiefst, men de är inget vi känner för så vi tänkte vara hos ullis och basta och spela massa spel . :) hoppas.
lägger upp lite bilder från i lördags senare när jag kommer hem till pappa..
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0