må bättre

ja, idag va jag i skolan, usch! ja fyfan hatar den klassen, men sandra är braaa :D
sen efter skolan va jag och köpte lite presenter till ullis och bina, ullis fick sin nu för hon va här och kollade på andra avenyn med mig :)
klockan tre va jag till må bättre och dom visade mig runt å så, de va superfint! och där ska jag och sabina träna i ett år framöver, de kommer bli superkul! ja super, allt är super! på torsdag blir de första träningspasset, fåse va vi hittar på för de finns en hel del att välja på! :)

min sigge är borta .:/ hittar han ingenstans! han vaknade med mig i morse sen har inte pappa sett han på hela dagen, han är ju innekatt också, men vet inte om han har gått ut ändå. usch om de händer han nått. då dränker ja mig faktiskt, 


nu ska ja fortsätta kolla på den rätta för rosing. vet inte varför, tycker hon är super töntig.. men men, de är ganska kul å se. xD 


tack för mig!


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0