mera snö

ja, kul att de har snöat hela jävla dagen idag också. skitväder! jag vill ha sooommmaaar! men jag tvivlar på att den här sommaren kommer bli bättre än förra sommaren. kommer säkert bara sitta i gbo och ruttna, för man har ju inga pengar och kommer säkert inte få nå sommarjobb så seg som jag är. ne fyfan! jag blir deppig bara av att tänka på det! sen så snodde ju nån idiot mina pengar i lördags också, de är ju jävligt moget! mina sista pengar denna månad, jag har inga jävla kläder och inge snus. också är de nån idiot som tror den är skit främ som snor pengar. du som gjorde de kan ju dra åt helvete.

nu ska jag kolla på en film och fortsätta vara sur!

Kommentarer
Postat av: monica

vem fan är så jävla dum i huvudet å snor pengar de måste ju vara någon som du känner efter som jag antar att de var hos bina. SNACKA OM KOMPIS!!



Du kan få leka med mig å tony hela sommaren. Vi kan åka till gbg å grejjer :D pusss

2009-03-11 @ 12:48:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0