ny hårförlängning!

nu har jag äntligen fått mitt nya löshår, och jag är supernöjd! det va jätte mycket hår! det löshåret jag hade innen va 80 cm om man räknade ihop alla bitar, och de jag fick nu va 180 cm långt! så nu har jag jätte tjockt hår. :D jippi! rätt färg va de också.. (Y) idag så va jag ut och gick med bästa ullis, hon är bäst! mm.. sov hos peter inatt så gick direkt till henne när jag vaknade nästan.. senare så ska jag och peter och kolla på bio, män som hatar kvinnor, det sägs att den ska vara bra. men ni får min åsikt senare ikväll. MYS! peter är snäll han. puss. sen så hoppas jag att de inte blir nå skit ikväll! ne fy då. nu ska ja de på lite tv och hoppas på att peter kommer hem snart =) Puss nu är de nå fel på min dator eller på denna sida så kan inte lägga upp nå bilder, men de får komma senare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0