nya kläder

igår vart det att köpa lite nya kläder på kupolen med sabina, de va super mycke folk! va några som dansade där åså. men jag köpte iaf två nya linnen, två t-shirt och två trosor. de jag egentligen behövde va byxor, men hur lätt är de att hitta ett par jens för under 500? ne de är inte lätt.. jag får nog lov att sy in  mina jeans jag har nu, sandra fixar! hehe..
va in till stan en sväng idag också med hopp om att hitta ett par billiga jeans, men nej. turen är inte på min sida känner ja. men de vart en ny bh, som också behövdes , sen två till trosor, så nu behöver jag inte köpa trosor på ett tag iaf.
jag är så jävla festsugen så de är inte sant,! sitter här hemma och dunkar musik får både mig och jenny, (grannen) haha. lars kristerz, jihooo..
så om det är nån som ska festa och känner för att ha med mig så är det bara att höra av sig!
jusste, peter är på kryssning, hoppas han kommer hem med nått gott till mig . ;)
PUSS






hittade ett ganska gulligt kort på min , sigge och daizo också som pappa tagit!



bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0