skolan

nu sitter jag i skolan, kom hit vid halv 12 så har inte varit här så länge.
har nog aldrig varit så orolig som jag va igår, fyfan, sigge kom iaf hem vid 12 på natten och vela gosa med mig. jag va rädd att han hade blivit påkörd. så nu har han iaf fått smak på att vara ute så nu går det nog inte att hålla han inne nå mer. men de ska nog bli bra!

idag fyller min älskling sabina år, så mååååånga grattis kramar och pussar till henne!!! hoppas du får en tpooen dag gumman . :) hoppas vi träffas sen så du kan få din present! :)

och i morgon ska vi träna för först a gången på Må Bättre, jag är lite nervös faktiskt. men de kommer nog bli superkul! :D
nu har jag rast..

Bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0