stäääääda

usch, nu har och städat i 4 timmar, hela huset. torkade skåpluckor som inte torkats på flera år! blä.
men fint vart de å fint är de! men nu är de på tiden att förnya lite för de ser ut som en gamling som bor här, typ 80 år. för pappa har rosa mattor, rosa dukar. och massa porslin saker i hyoolorna med typ fåglar å grejer.. haha
igår såg jag en film som hette the notebook, skit bra film, men hann inte se slutet för jag höll på att somna, så ska nog se de snart :)
halv 5 åker jag och sabina in på spinning, kul kul.. kommer nog dö tror jag..
och sigge är borta, igen! jävla katt.
i morgon blir de fest hos bina, de kommer bli superkul! du är bäst.

Puuuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0