yes

skapligt bra dag, va till skolan idag och jag måste verkligen börja sköta skolan annars kommer jag inte få nå studiebidrag! har redan fått en varning. drygt! orkar inte skolan nu! men är de nån som förstår de? nee!
men de va mysigt att följa med peter vid 4 å kolla på hus, han funderar på att köpa hus. men de va superlitet! ^^ hehe men gulligt. sen vid 18.00 så va jag till må bättre och pratade med en tränare, och blir bara mer och mer pepp på att träna! de är superkul! bokade även en tilll tid , och då ska hon visa mig hur alla maskiner funkar och ge mig nå träningsprogram! :) jippi! tränade lite efter också men de vart inte så länge för jag skulle åka hem med peter .:)
nu har jag och pappa nyss kollar på De okända, och de är fan läskigt! skulle nått sånt hända mig skulle ja flyyyy, och aldrig mera komma tillbaka .

nu ska jag kolla på efterlyst och vara sur! jag måste vara en extremt sur person. ja just nu iaf..
annars va de väl bra.
hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0