älg

jahapp. nu sitter jag och kollar på spårlöst, finns inte så mycke annat å se eftersom de är nå fel på våran tv. inte bra.
va ut och gick med daizo i skogen förut idag, såklart skulle han se en hare och började jaga den, och han lyssnar ingenting på min när han väl börjat springa. sen va han väl borta ca 5 min, sen började han skälla som fan, också hörde ja att han va påväg mot mig, ja vad bra tänkte ja. men då, då sprang haren över vägen, efter haren kom inte daizo, utan en fet jävla älg. och han försatte springa som en dåre. haha. pucko hund. sen va han ju totalt slut när han kom tillbaka och orkade inte gå i min takt så han låg typ 3 meter bakom mig. haha. sen la han sig i en liten bäck och badade lite och vägrade gå i några minuter. sötast är han. :)
sen tror ja verkligen att jag skiter i skolan nu, jag är så trött på den... orkar verkligen inte. så ja ska nog prata med lärarna när ja ska ha utvecklingssamtal.
nu ska ja kika på tv sen sova.
puss


mammas sötsak hon skaffade för ett tag sen . :)
hehe. de ser ut som att han står i vattnet men de roliga är att han ligger ner :P haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0