bikini

nu är jag hemma hos pappa igen. har vart riktigt skönt å vart i bjurs ett tag. ska sova hemma inatt men måste till bjurs i mån igen och gå ut med ronja.
var inne på halens och kikade lite, och jag hittade väääärldens snyggaste skor! jag är käär.
det är liksom bara 11.5 cm hög klack också (Y) wohoo.. jag vill haa. Jag har aldrig sätt nå vackrare.. grr.


Sen har jag beställt världens snyggaste bikini också. lite dumt att BHn kommer om 5-7 dagar, och trosorna kommer 10:e juni. haha. men de blir kanon.

jipppiiiee.


har städat å så hos mormor idag också, de va ju inte så kul. klar är ja inte heller så ja lär väl fortsätta i mån. trisst.
i helgen är de race också! jipppie.

vet ni en sak?  de är SOOOMMMMAAAR!   ett + iaf. hihi
hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0