bjursås

nu sitter jag hos mormor i bjurs. dom är på kryssing så jag och mamma är här och är hundvakt. igår va de superfint väder men idag regnar de som fan, och jag som skulle klippa gräset. blir nog inte av idag, fåse hur de ser ut i morgon då. jag och mamma hade de as mysigt och roligt igår, vi grillade och skrattade, och skrattade. hehe de va länge sen vi hade så roligt .:)
mormor har skrivit en lapp till mig med olika saker jag ska göra, så ja får väl se till å göra de också så jag får lite pengar. eftersom jag har slutat skolan nu och inte kommer få nå studiebidrag.. undra hur de kommer gå i sommar. jag har fan inge sommarjobb, har skickat CV till as många jobb men ingen som svarat. uuuuuusch. hur ska de gå..
aja, nu ska ja städa lite, sen åka hem till gbo för att sen åka och träna med sabina.
hejhopp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0