...

sitter här och har supertråkigt. idag funkar bara 1:an och 2:an på våran tv. så ja sitter här å har as trökigt. pappa är och jobbar också så ja har ingen att bråka med. idag va jag hemma från skolan. ooooorkar inte,. ne usch. va ut och gick med peter på morgonen istället, sen städade ja, å städade å städade. så nu är de superfint här hemma, några dagar till iaf. sen va jag ut och gick med mamma och pratade lite :) och nu känner ja att ja börjar få tillbaka mina skavsår, åååå va drygt. sen träffade ja ullis en sväng och va även ut och gick med henne. :) hehe. har ju vart hanska skönt väder idag iaf. satt inne på en sida och kollade på lite väskor och t-shirt. hittade några riktiga skönheter.:) men såklart ska de va nå fel på min dator också så ja inte kan ladda upp bilder. gaaaaaalen blir ja. jaja skit samma då. sen är ju den rosa delfinen ganska frän .:) http://www.aftonbladet.se/nyheter/article4541881.ab hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0