hejsan hoppsan

har inte blivit så mycket skriva, på grund av att jag inte har nått att skriva. då blir de lite svårt.
i helgen va de lite små party hemma hos mig, trevligt va de. igår va jag med sabina och tränade. de va nå boxa och sparka i liften. de gic piss för vi visste ingenting hur vi skulle göra och hängde inte alls med i svängarna. ne usch, fast ganska kul va de, ja kan tänka mig att man blir riktigt svettig om man gör som man ska. haha
idag har vart en trökdag! va ut  och gick med peter i morse, sen med mamma och mormor ett tag efter, sen in på body pump. så nu är ja sluuut! men kul å ha daizo hemma så har ja nå å göra iaf :)
de börjar blomma som fan här i träderna nu, luktar gott gör de också. så ja va ut och tog lite kort på daizo och blommorna idag :) hihi.
ne nu ska ja kika på  svensson svensson, för de är bäst!
hej







åå så fint :)

fattar inte va de är för fel på bloggen, de tar åratal innan inlägget läggs upp, fåse om de kommer upp över  huvu taget. aja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0