städa å städa

ja de kan man säga, jag har vart hos mormor idag och igår och städat. fleeera timmar, men vad gör man inte när man behöver pengar. för nu är ja luspank, köpte peace and love biljetter i tisdags gjorde ja :) så nu ska ja och sabina ut å röja.
mormor färgade mina ögonfransar och bryn idag . :) så nu syns de att ja har ögonbryn ;) hehe.
i morgon blir de sthlm med min älskade mamma. hon ska dit med sitt jobb, också vart de en biljett över och då får ja följa .:) tur att man får göra vad man vill i där för ja hade inte orkat gått med alla tanter. hehe. så de blir en mysig dag med mamma. :)
sen häner de ju ganska mycka i helgen, sthlm i mån som sagt, sen är de raggarrally i borlänge, crusing i sandviken, race i orsa, och seaside. ;D haha. så NÅTT måste man ju göra i helgen, de får inte bli ännu en slapp helg för nu har jag vart lugn i två veckor så nu är de allt på tiden och festa loss. ;)
ne nu ska ja packa lite sen åka iväg till mamma! :)
Huuj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0