sthlm

ja, idag va jag i sthlm med mamma, de var supermysigt! vi va där från klockan 9 på morgonen till 6 på kvällen, så ja, man vart lite trött. men de va riktigt skoj.
jag tror att fåglarna är lika galna i sthlm som människorna, för en idiot fågel kom flygande raakt mot mitt huvud! så ja fick typ lov att slänga mig på marken, eller ja, inte slänga mig då, men jag fick lov att ducka fort som fan för annars hade den flygit rakt in i skallen på mig. sjukt, sen när vi satt på en bänk så va de en fågel som körde ini foten på mig. haha sjukt.
jag och mamma åkte till mc donalds när vi kom hem och tjockade oss lite, och nu sitter jag här och väntar på bättre tider typ. har tråkigt,
jusste, jag och peter va ute och kollade på rävungar igår! aaaaaas söta! inge rädda heller, sjukt söta. ska se om ja fick någon bra bild på dom så lägger ja upp dom. =) tyvärr fick ja ingen bättre bild. dom va så busiga och bara sprang =)
de köpte ja, går så jävla segt att ladda upp bilder så de får räcka med dom här. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0