svampbob

jag har super tråkigt! så därför sitter jag och spelar svampbob fyrkant spel på nickelodeon. ja då har man fan tråkigt, men svambob äger.
va in på spinning med sabina förut, så nu är ja helt slut i benen, igen. haha.
mamma har fått lägenhet i bojsen nu också, men hon får inte flytta in förens den första augusti, men de blir nog bra för hon har lägenheten i vippan tills första september. så då hinner vi fixa lite i lägenheten före också, för i ett rum va de gris rosa väggar. hmm. ah de måste nog fixas. sen får nog jag och malin dela rum men de gör ju inte så mycket för jag kommer ju vara hos pappa för de mesta ändå. men de ska faktiskt bli ganska skönt att komma tillbaka till stan igen.
ne nu ska ja nog ta å kolla lite på svensson svensson innan ja ska lägga mig
 hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0