typiskt!

de är så typiskt mig. att de alltid ska bli nå krångel när ja ska göra nått, idag fick jag reda på att jag mamma mormor å alla i familjen ska på mors-dag middag på dössberget den 31:a, och de är seaside den 30:e, kul å komma bakfull å ska äta tre rätters middagn. nej!. och nyss pratade jag med mamma också om hon vela ge mig lite pengar till peace and love biljett, och javisst kunde hon de. MEN, den 22:a till den 23:e ska vi på kryssning! och peace and love börjar liksom den 22:a. åååh, och jag vill ju på kryssning också. men mamma skulle ringa mormor nu och höra om de fick att byta datum, om de inte gör de så kommer jag få världens beslutsångest över hur jag ska göra. vet ju att mamma skulle bli jätte glad om jag följde med på kryssningen. och mormor skulle blir lite besviken om jag inte gjorde de. åååh vad besvärligt allting ska vara. nu är de väl bara att hoppas på de bästa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0