skola

ja, anledingen till att jag inte skrivit på länge är för att jag är trött! ja det är jobbigt att gå i skola igen , de va ju ganska länge sen jag gjorde de. Sen har vi nå papportskriving nu vi ska göra å de tar död på mig, hur mycke som helst å egna tankar å grejer, och det är jag sååå bra på! hmm..
men det är verkligen superkul i skolan, härliga lärare och ganska sköna tider. de är väl bara måndag å tisdag som vi slutar 5, onsdag och fredag slutar vi 12 och torsdag kl 2, de är super :)
vi helgen när jag va hemma så va jag till svärdsjö å kollade på valpar, åå va kär jag vart!
det va tre stycken vita herde hunds valpar som va 10 veckor, sen va de en som va 14 månader! och ja, de va han jag vart kär i. super söt snäll å stoor! så ja, vi får väl se vd som händer :)
sen va jag också hos ullis å bastade å drack öl, sedan gick vi till tobbe på lite party, och ja de va skoj.

haha, nu har emmy nyss badat misty, hon va så busig å rullade sig i skit när vi va ute i skogen :)
nej nu ska ja ta å göra lite mat sen kila ner till affären.
 haaajt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0